Jouw rol bij BMO:
Wat ga je doen?
- Klanttevredenheid: je zorgt voort een uitstekende klantbeleving. Of het nu gaat om een nieuwe installatie, het oplossen van een storing of een vraag aan de support desk. Jij bewaakt het proces, zorgt voor de juiste communicatie en waarborgt dat klanten snel en adequaat worden geholpen.
- Procesverbetering: Continu verbeteren is jouw tweede natuur. Je analyseert processen en komt met innovatieve verbeteringsvoorstellen. Verandering stopt nooit, zeker ook als het gaat om het digitaliseren van processen en het implementeren van digitale oplossingen.
- Team aansturen: Je leidt en stimuleert het groeiende serviceteam en stuurt op heldere KPI’s. Je team bestaat nu uit 7 field service engineers en 3 support collega’s, jij zorgt voor een hechte samenwerking. Persoonlijke ontwikkeling, borging van de competenties en aandacht voor de mens achter de collega is key.
- Strategisch Beleid: Je bent overall in de lead betreft de professionalisering van onze afdeling Service & Support. Je zet de lijnen uit als het gaat over bijvoorbeeld ons service businessmodel (Servicecontracten, SLA’s etc.) en bouwt actief aan het service ecosysteem bestaande uit vaste partners en een flexibele schil.
- Impact maken: Jouw afdeling is het visitekaartje van BMO. Daarom zijn er heldere kaders, maar kom je zeker niet in een gespreid bedje terecht. In deze functie heb je veel vrijheid en kun je grote impact te maken voor klanten en BMO.
Wat breng je mee?
We weten dat niemand perfect is, maar om deze functie goed uit te kunnen voeren, breng je in ieder geval het volgende met je mee:
- Opleiding: HBO-niveau, bij voorkeur in een technische richting. Technische affiniteit en werkervaring in een technische omgeving zijn een must.
- Ervaring: Minimaal 5+ jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen een productorganisatie in de machinebouw, industriële automatisering of robotica of vergelijkbaar.
- Talen: Nederlands, Engels en Duits.
- Vaardigheden: Je bent communicatief sterk, klantgericht en weet van aanpakken. Je hebt ervaring in coaching en leidinggeven aan een Service & Support team en affiniteit met digitale platforms en procesverbetering.
Wat bieden wij?
Bij BMO werk je in een omgeving waar plezier en persoonlijke groei centraal staan. Daarnaast kun je rekenen op:
- Salaris: Een uitstekend salaris tussen € 4500,- en € 6000,- afhankelijk van leeftijd en ervaring.
- Contract: Jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Secundaire Arbeidsvoorwaarden: Telefoon en laptop.
- Ontwikkeling: Ruimte voor persoonlijke groei en volop doorgroeimogelijkheden.
- Werkomgeving: Werken in een schone, moderne, veilige en innovatieve omgeving.
- Team en Cultuur: Een leuk team en een gezonde mix van jonge en ervaren collega’s. Vrijdagmiddagborrels, leuke activiteiten en een gezellige werksfeer.
- Vakantiedagen: 38 vakantiedagen, pensioen en alles wat goed geregeld is volgens de CAO Metaal & Techniek.
Over BMO:
BMO Automation is sinds 2008 dé innovatieve trendsetter in CNC-automatisering en robotica. Wij bouwen dagelijks aan de techniek van morgen met hypermoderne productlijnen en revolutionaire technologieën. Bij BMO zetten we altijd de klant centraal en streven we naar perfectie in alles wat we doen.
Onze Cultuur:
Bij BMO staan we voor Kwaliteit, Innovatie, Klantgerichtheid en Teamgeest. We geloven in de kracht van samenwerken en ondersteunen elkaar om het beste uit onszelf te halen. Als echte BMO’er ben je trots op je werk en zet je je in voor onze gezamenlijke doelen.
Ben jij een echte BMO’er?
Bij BMO geloven we dat onze mensen het verschil maken. Een echte BMO’er is bevlogen, integer, vindt plezier in het werk en gelooft in de kracht van samenwerking.
- Bevlogen: Jij hebt een passie voor techniek en streeft ernaar altijd het beste uit jezelf en je team te halen. Je bent proactief en zoekt continu naar manieren om onze processen en dienstverlening te verbeteren.
- Integer: Eerlijkheid en betrouwbaarheid staan bij jou hoog in het vaandel. Je handelt altijd in het belang van de klant en het bedrijf, en houd je aan afspraken.
- Plezier: Je haalt voldoening uit je werk en draagt bij aan een positieve werksfeer. Bij BMO weten we dat plezier in het werk bijdraagt aan betere prestaties en een hechter team.
- Samenwerken: Je gelooft in de kracht van teamwork en ondersteunt je collega’s waar nodig. Je communiceert duidelijk en werkt samen aan gezamenlijke doelen.
Herken jij jezelf in onze kernwaarden en ben je klaar om het verschil te maken? Stuur dan je CV en motivatie naar career@bmo-online.com. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Vragen?
Neem contact op met Roel Verheijen of Frank Koppen via tel: +31(0) 495 622 437 voor meer informatie over de functie. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met onze HR-afdeling: tel: +31(0) 6 26210683 of email: career@bmo-online.com. Bezoek ook onze website www.bmoautomation.nlvoor meer informatie en openstaande vacatures.
Net niet jouw functie?
Past deze functie niet helemaal bij jou, maar heb je wel een technische achtergrond? Neem dan toch contact met ons op. We gaan graag het gesprek aan!
BMO werkt niet samen met externe bureaus voor de invulling van deze vacature